Wydłużenie 1 maja dwóch tras Hopera spowoduje, że mieszkańcy Piły zyskają kilkadziesiąt nowych połączeń, prosto spod drzwi domu, umożliwiających podróż w Opolskie i na Śląsk. Pilanie będą mogli wygodnie, bez przesiadek podróżować do popularnych kurortów, takich jak Ustroń, Goczałkowice-Zdrój, ale również do Opola, Katowic, Bielsko-Białej czy Częstochowy. Bilety są już dostępne w sprzedaży.
Wygodna podróż do sanatorium, w góry i nad morze
Dzięki Hoperowi mieszkańcy Piły już od 2019 r. mogą już podróżować door-to-door do ponad 200 lokalizacji w Polsce. W tym dalekobieżnym transporcie to sami pasażerowie, a nie przewoźnik wskazują dokładny adres rozpoczęcia i zakończenia podróży, w tym nie tylko duże miasta, ale również bardzo małe miejscowości. Wśród nich jest wiele miejscowości turystycznych i uzdrowisk. Podróż pilan Hoperem nie ogranicza się tylko popularnych destynacji. Przeglądając mapę hoper.pl/trasy-krajowe/Piła
można zauważyć, że każda, nawet bardzo mała miejscowość, jeśli tylko jest na trasie przejazdu, może być miejscem docelowym pasażera. Daje to w sumie, po modyfikacjach z 1 maja br., ponad 320 możliwości wyjazdu z adresu pod adres dla pilan.
Nie przyjedziecie na dworzec?
Kiedy firma Hoper w 2018 r. roku uruchomiła transport door-to-door na długich odcinkach, nawet przez całą Polskę, spotkała się niejednokrotnie z zaskoczeniem i niezrozumieniem. Jak to? Nie przyjedziecie na dworzec? Kierowca odbierze mnie spod domu? Dopiero tłumaczenie, że Hoper to tak jakby międzymiastowa taksówka dało wyobrażenie o funkcjonowaniu tego rodzaju transportu. Nie ma określonych regularnych przystanków, ponieważ przystankiem początkowym jest adres domowy pasażera a końcowym adres
docelowy jego podróży np. adres hotelu, akademika czy sanatorium. Dostępność takiej formy podróży doceniają szczególnie starsi pasażerowie, którzy w ankietach wypełnianych po przejeździe piszą o swoich doświadczeniach z Hoperem.
Bożena: Pełna obaw zamówiłam podróż dla mamy z punktu do punktu Jestem bardzo mile zaskoczona. Na 15 minut przed przyjazdem kierowca wysłał sms. Bardzo profesjonalna obsługa. W imieniu mamy dziękuję kierowcy, który był tak miły, że ciężką walizkę zaniósł pod same drzwi 🙂
Grzegorz: Fajna forma usługi transportowej. Jechałem pierwszy raz i bardzo pozytywne odczucia. Super wygodnie jeżeli chodzi o możliwość wejścia na pokład i wysiadania dokładnie pod wskazanymi drzwiami. Kulturalny i pomocny kierowca. Polecam i jak będzie okazja, na pewno skorzystam ponownie.
Genowefa: Przejazd godny polecenia, wygodnie, bezpiecznie. Kierowca wniósł mi bagaże do środka budynku. Rezerwujesz i nie musisz zawracać sobie głowy przesiadkami, taksówkami itd. jedziesz beztrosko do celu.
Ewelina: Szybkość i wygoda. Polecam dla osób starszych. Moja mama już nie korzysta z usług PKP czy PKS tylko Hoper.
Seniorzy chcą podróżować, nie tylko do przychodni. Potrzeby transportowe osób starszych nie ograniczają się tylko do koniecznego przejazdu do ośrodka zdrowia, urzędu, czy w innej sprawie w obszarze powiatu. To przecież osoby 60 plus są głównymi odbiorcami oferty polskich uzdrowisk, które przecież rozproszone są po całej Polsce. Chociaż seniorzy nie podróżują w celach zawodowych, to właśnie z powodu przejścia na emeryturę znajdują więcej czasu do podróżowania w celach turystycznych oraz dla podtrzymania ludzkich więzi.
Uciążliwe przesiadki nie zachęcają seniorów do podróży, dlatego Hoper postawił na transport bez przesiadek i dźwigania bagaży.
Jego kursy realizowane są w standardzie taksówki i zasięgu autobusów dalekobieżnych. Hoper stara się odpowiedzieć na potrzeby osób starszych, stąd na jego trasach pojawia się coraz więcej miejscowości uzdrowiskowych, niejednokrotnie wcześniej dobrze skomunikowanych tylko z najbliższym dużym miastem. Obecnie w ofercie Hopera jest ich 21.
1 maja br., w odpowiedzi na potrzeby kuracjuszy będą dołączone do hoperowej sieci transportowej uzdrowiska Ustroń i Goczałkowice-Zdrój. Aby mogli oni dowiedzieć się jak dojechać do Goczałkowic-Zdroju Hoper przygotował specjalne podstrony hoper.pl/dojazd/ustron i hoper.pl/dojazd/goczalkowice-zdroj. Pilanie mogą dojechać Hoperem również do innych uzdrowisk:
Ciechocinek, Kamień Pomorski, Kołobrzeg, Połczyn- Zdrój i Wieniec-Zdrój.
Zaginione kijki trekkingowe
Miłą atmosferę podróży Hoperem buduje postawa kierowców. To właśnie ich rola jest najczęściej doceniana w ankietach, które pasażerowie Hopera wysyłają po podróży. Bonusem do bezpiecznego prowadzenia pojazdu okazuje się czasem wiedza krajoznawcza kierowcy, którą dzieli się z uczestnikami podróży. Zdarza się też, że ich rola nie kończy się po opuszczeniu pojazdu przez podróżnych. Roztargnione pasażerki i zapominalscy pasażerowie zostawiają czasem na siedzeniu kurtkę, plecak, klucze do domu, laptop,
lekarstwa czy kijki trekkingowe. Zgrana ekipa kierowców i logistyków dwoi się i troi, aby doręczyć zaginioną zgubę do rąk własnych właściciela.
“Kierowca punktualnie i z klasą zajmuje się pasażerami. Dziękuję za bezpieczną podróż”, “chciałbym mieć takiego teścia”, “z tym kierowcą to choćby na koniec świata”, “tacy fachowcy to skarb”, “kierowca – pierwsza liga, dziękuję bardzo za szczęśliwą podróż”, “bardzo komunikatywny, dbał aby nasza podróż była również przyjemna, super kierowca, pasjonat swojej pracy jak również z dużym szacunkiem i sympatią dla swoich pasażerów” – taki obraz obsługi przez flotę Hopera wyłania się z przesyłanych przez pasażerów odpowiedzi ankietowych.
Atut dla pasażerów stanowią również wygodne formy rezerwacji przejazdu. Choć wielu z nich samodzielnie zamawia bilety przez internet: w serwisie www.e-podroznik.pl czy wprost na stronie przewoźnika www.hoper.pl, to Hoper daje też możliwość zakupu przez swoją infolinię i blisko 800 punktach stacjonarnej sprzedaży np. w saloniku prasowym na ul. 14 Lutego 26 w Pile.
Marka Hoper pojawiła się na rynku w 2018 r. Za sukcesem projektu stoi firma Teroplan S.A., właściciel popularnego serwisu e-podróżnik.pl. To dzięki jej zapleczu technologicznemu Hoper zbudował elastyczny system zarządzania sprzedażą oraz samymi przewozami, co w efekcie umożliwiło efektywne planowanie przejazdów, jak i dostosowanie oferty cenowej do warunków rynkowych.