Już 4 sierpnia rozpocznie się kolejna edycja Najpiękniejszego Festiwalu Świata, czyli Pol’and’Rock Festival. W tym roku odbywać się on będzie na terenie lotniska Czaplinek – Broczyno.
Niezmiennie na festiwalowiczów czekać będzie jedyny w swoim rodzaju, rockowy sklep Lidl Polska, w którym uczestnicy znajdą nie tylko artykuły spożywcze, ale również wszystkie niezbędne akcesoria biwakowe, jak śpiwory czy namioty! Sieć już od 13 lat wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a do tej pory, wraz z klientami, przekazano na cele Fundacji ponad 33 mln złotych. W podziękowaniu dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w zbiórki WOŚP, na Festiwalu nie zabraknie rockowego sklepu Lidl, który będzie otwarty przez ponad 100 godzin nieprzerwanie. Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla po raz 12 na Festiwalu!
Festiwal Pol’and’Rock rozpocznie się w tym roku w czwartek, 4 sierpnia i potrwa do soboty, 6 sierpnia. Natomiast polowy sklep sieci – Rockowa Wyspa Lidla – zostanie otwarty już od wtorku 2 sierpnia, a swoje drzwi zamknie dopiero w niedzielę, 7 sierpnia tak, aby przybywający z wyprzedzeniem festiwalowi goście oraz ci, którzy przedłużą swój pobyt do niedzieli, mogli dokonać zakupów na miejscu.
Warto podkreślić, że ceny w rockowym sklepie są dokładnie takie jak w każdym innym obiekcie Lidl Polska – atrakcyjne i
niskie.
Co więcej, z aplikacją zakupową Lidl Plus na uczestników Festiwalu czekać będą specjalne kupony rabatowe. Wystarczy wybrać w aplikacji rockowy sklep jako domyślny, a dedykowane kupony tylko dla uczestników Festiwalu pojawią się w zakładce „kupony”. „Nie wyobrażam sobie Najpiękniejszego Festiwalu Świata bez kolorowego i rockowego sklepu Lidl. Myślę, że podobne odczucia mają uczestnicy Festiwalu.
Lidl przyzwyczaił nas już do tego, że w samym środku festiwalowego pola, stawia swój polowy sklep, który jest wypełniony produktami spożywczymi i niezbędnymi akcesoriami. Sklep jest absolutnie kolorowy i jedyny w swoim rodzaju – komentuje Jurek Owsiak.
Na powierzchni sprzedaży 1 400 m2 każdy festiwalowicz znajdzie wszystko czego potrzebuje podczas wydarzenia. W przypadku upalnych dni nieocenione będą soki „Solevita” oraz lody Gelatelli, Bon Gelati i Ballino. Uczestnicy Festiwalu bardzo
sobie cenią świeże owoce i warzywa z „Ryneczku Lidla”, w tym słynnego, orzeźwiającego arbuza, który w poprzednich latach okazał się być także tanecznym rekwizytem… W asortymencie nie może zabraknąć słodyczy, chipsów oraz słonych przekąsek „Alesto”. Pojawi się także nabiał „Pilos” i wędliny „Pikok”.
„Piekarnia w sercu Lidla” zadba o ciepłe i chrupiące pieczywo, idealne na pokoncertowe śniadanie. W rockowym sklepie Lidla będzie dostępne wyłącznie piwo bezalkoholowe marki Lech. Oprócz artykułów spożywczych w sklepie będzie można zakupić tzw. festiwalowe „must-have”, czyli śpiwory, ręczniki, koszulki, namioty, koce, akcesoria kempingowe, maty i materace czy
okulary przeciwsłoneczne. Dzięki temu uczestnicy mogą zaopatrzyć się w najpotrzebniejsze rzeczy na miejscu i nie muszą martwić się o przeładowane bagaże.
W festiwalowym sklepie Lidl będzie można płacić wszystkimi formami płatności, które obowiązują także w regularnych sklepach sieci – gotówkowo i bezgotówkowo. Na miejscu oprócz standardowych kas, obsługiwanych przez pracowników Lidla, którzy przyjadą na Festiwal specjalnie z różnych części kraju, do dyspozycji klientów będzie także aż 18 kas samoobsługowych. W tym roku powierzchnia sali sprzedaży wyniesie aż 1400 m2.
Na terenie Rockowej Wyspy Lidla znajdzie się również specjalna strefa chilloutu – przed sklepem Lidl rozłożone zostaną parasole, leżaki oraz stoliki z możliwością darmowego ładowania elektroniki, z których skorzystać będzie mógł każdy
uczestnik Festiwalu.
Pol’and’Rockowy sklep Lidla będzie czynny już od wtorku, 2 sierpnia (12:00- 20:00), a od środy 3 sierpnia od 6:00, działać będzie bez przerwy aż do godziny 12:00 w niedzielę, 7 sierpnia. Lidl Polska rozpoczął już prace budowlane, aby w dniu otwarcia, 2 sierpnia, z gotowością oczekiwać na pierwszych uczestników.
Lidl Polska wspiera działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Lidl Polska gra razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy już od ponad 13 lat. Każdego roku pracownicy ponad 800 sklepów sieci zamieniają się wolontariuszy WOŚP, razem z klientami zbierając środki na cele Finałów WOŚP. Dotychczas
dzięki zbiórkom pieniężnym prowadzonym w sklepach Lidl Polska oraz innym działaniom firmy – udziałowi w aukcjach charytatywnych oraz sprzedaży gadżetów z serduszkiem WOŚP – sieć przekazała na działania WOŚP ponad 33 mln złotych. To właśnie w podziękowaniu wszystkim wolontariuszom za ich ogromne zaangażowanie podczas zbiórek, firma Lidl Polska każdego roku jest obecna na Festiwalu Pol’and’Rock.
Aleksandra Janus | Account Executive