Rossmann będzie miał poważnego konkurenta. Gigant wchodzi do Polski. Znamy datę

Biznes kraj Najnowsze Wydarzenia

Drogerie dm, jedna z największych sieć drogerii w Europie, wchodzi do Polski. “Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 tysięcy produktów w zawsze korzystnych cenach” – zapowiadają przedstawiciele sieci, która może być poważnym konkurentem dobrze zadomowionego w naszym kraju Rosmanna. Pierwszy sklep spod szyldu dm zostanie otwarty 21 kwietnia.

Drogerie dm zacznie swoją obecność w Polsce od sklepu we Wrocławiu. To właśnie on zostanie otwarty 21 kwietnia o godzinie 8 rano. Będzie się mieścił w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134.

Polska jest 14. krajem, w którym będzie działać dm. Firma ta jest jednym z największych detalicznych sprzedawców drogeryjnych w Europie, w sumie ma już ponad 3,8 tys. sklepów.

10 tysięcy produktów

“Polska to kolejny, niezwykle interesujący rynek, w którym z ogromną radością rozpoczynamy swoją działalność. Polskim konsumentom zaproponujemy ponad 10 tysięcy produktów w zawsze korzystnych cenach” – zapowiada reprezentujący firmę w Polsce Markus Trojansky. Dla osób spoza Wrocławia większość oferty będzie dostępna w sklepie internetowym dm i w aplikacji na telefon.

Jak podawały w styczniu Wiadomości Kosmetyczne, oprócz Wrocławia, pierwsze sklepy dm mają pojawić się także w Lubaniu, Jeleniej Górze i Lesznie.

Drogerie dm mają w ofercie produkty do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt.

Chcemy reagować na indywidualne potrzeby klientów, charakterystyczne dla danego kraju. Dlatego oprócz marek własnych, oferujemy im zarówno najlepsze międzynarodowe produkty, jak i te pochodzące od regionalnych producentów” – zapewnia Trojansky.

Konkurencja jest poważna

I przyznaje: “Mamy świadomość konkurencji na polskim rynku, ale widzimy też ogromny potencjał dla siebie. Wierzymy, że polscy konsumenci pokochają nasze marki z wzajemnością”.

Wybicie się na polskim rynku będzie wyzwaniem. Inna niemiecka sieć, Rossmann, ma nad Wisłą już ponad półtora tysiąca sklepów (a w sumie, wliczając placówki w Niemczech, Czechach, Turcji, Albanii, Kosowie, na Węgrzech i w Hiszpanii. ma ich już 4,2 tys.). Do tego dochodzą mniejsze sieci, jak Hebe czy Drogerie Natura.