Od 1 września mieszkańcy Piły, którzy ukończyli 60 rok życia i są zameldowani w Pile, mogą ubiegać się o Pilską Kartę Seniora.
Głównym celem Pilskiej Karty Seniora jest wzmocnienie aktywności społecznej i poprawa jakości życia osób powyżej 60 roku życia, jak również zwiększenie dostępu do dóbr kultury i wydarzeń rekreacyjno ? sportowych, a także kształtowanie pozytywnego wizerunku pilskich Seniorów.
Jak uzyskać Pilską Kartę Seniora?
Warunkiem uzyskania Pilskiej Karty Seniora jest posiadanie Pilskiej Karty Miejskiej oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz numerem karty wydawanej przez Miejski Zakład Komunikacji w Pile.
Jeśli Senior nie posiada Pilskiej Karty Miejskiej na wniosek Seniora zostanie mu ona wydana w Biurze Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Pile przy alei Piastów.
Aby otrzymać Pilską Kartę Seniora należy wypełnić prosty wniosek o wydanie Karty i złożyć go w:
– Biurze Obsługi Klienta Miejskiego Zakładu Komunikacji w Pile przy alei Piastów w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 -18.00 w soboty w godz. 9.00 -13.00,
– Urzędzie Miasta Piły w Biurze Obsługi Interesantów – stanowisko nr 7, przy placu Staszica 10, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
– Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Piły w Galerii Handlowej IBI przy alei Powstańców Wielkopolskich 162 w każdą sobotę i każdą czynną niedzielę w godz. 11.00 – 18.00.
Bezpłatnie i bezterminowo na odwrocie Pilskiej Karty Miejskiej umieszczone będzie logo Pilskiej Karty Seniora.
Z tak oznakowaną Kartą senior będzie miał dostęp do zakupu wielu produktów i usług po obniżonych cenach.