Utrudnienia dla klientów. Dwa duże banki na liście

Biznes Interwencje kraj

Bank Pekao, ING Bank Śląski, Bank Pocztowy oraz Toyota Bank – to banki, które zaplanowały prace serwisowe w najbliższych dniach. W związku z tym klienci muszą przygotować się na utrudnienia w dostępie do niektórych usług.

Bank Pekao

W nocy z niedzieli na poniedziałek, w godzinach 1.00-1.40 zaplanowano prace serwisowe w Banku Pekao. “W tym czasie nie zapłacisz aplikacją PeoPay i kodem Blik, nie skorzystasz z bankomatu, terminala płatniczego, karty debetowej naszego banku i nie przelejesz pieniędzy z karty kredytowej” – czytamy w komunikacie.

“Wypłać wcześniej gotówkę z bankomatu, jeśli w tych godzinach planujesz płatności kartami lub aplikacją PeoPay” – radzą przedstawiciele Banku Pekao.

ING Bank Śląski

W sobotę od godziny 23.00 do północy nie będą działać niektóre usługi dla kart płatniczych. W tym czasie klienci ING Banku Śląskiego m.in. nie zapłacą kartą w internecie w sklepach, które wymagają potwierdzenia 3D Secure (dodatkowej autoryzacji płatności kartą w Moim ING) oraz nie będą mogli przypisać karty do telefonu ani usunąć jej z urządzenia, do którego została wcześniej przypisana. Jednocześnie zapewniono, że płatności mobilne będą działać normalnie.

Przedstawiciele ING Banku Śląskiego radzą, by zrobić zakupy w internecie w innym czasie lub zapłać za nie np. blikiem.

Z kolei w nocy z niedzieli na poniedziałek, od północy do godziny 2.30 mogą wystąpić problemy z realizacją transakcji wpłat i wypłat kartą w urządzeniach sieci ING/Planet Cash.

Bank Pocztowy

Od soboty od godziny 23.00 do godziny 3.00 w niedzielę wystąpi brak możliwości realizacji transakcji kartą w Internecie z usługą 3DS wymagającą wprowadzenia kodu SMS. Jak podkreślono, transakcje kartą w internecie wymagające uwierzytelnienia w bankowości elektronicznej będą działały bez zakłóceń. W tym czasie nie będzie też możliwości dodania karty do portfela cyfrowego.

Toyota Bank

W niedzielę, w godzinach 10.00-16.00 mogą wystąpić utrudnienia w dostępie do systemu bankowości elektronicznej, automatycznego serwisu telefonicznego, wyciągów oraz usług tzw. szybkich płatności.

—————————————————————————